Text till Bilder: Maybe I need some rehab,Or maybe just need some sleep

(Ett tag sen jag skrev detta i min bok, kommer ute 3 veckor senare)

I Fredags var det en spennande kvell.
Jag cyklade med full packning hem till Stacey (fron SydAfrika)
Det blev en svettig tur mo jag sega...
Jag tog cykeln for vi boda skulle ta bikarna till Fairfax (grannbyn) och helsa po detta gifta par vi treffade helgen innan po puben.
Men forst begav vi oss mot sprit och rokshoppen, sen all veg upp igen.
Mot Rocky och Ken, jag och stacey gillar dem so mycket.
De seger saker som ni kan alltid komma till oss vad det en er, om det er jobbigt med era familjer.
De bor tillsammans med 3 hundar, er gifta, ca 35 snoret, so gulliga!!
Efter besokt der tog vi oss po cyklarna mot puben igen, dock inte samma raka linje po vegen haha
Vi hade svort velja vart vi skulle finns 2 olika. men det blev den samma som sist...

Jag helsade HEJ, po svenska till barkarln. Han var ju gift med en svenska.
Sen bestele Stacey och han svarade Huset bjuder! :)
Der satt vi som fon och inte rikigt fattade.. vaddo? ahhaha
Det stog han vel for, vi er redan "stammisar"

Efter en sveng gick vi till nesta stelle. Der var det ett rikigt  Affroband som spelade rikigt dunk, even fast alla folk i denna by er vedligt poroka. Detta stelle med namnet Broadway fick jag visa mitt "leg" men det gick toppen.

Vi dansade, vi drack mer och kvellen slutade i Spennandehetstecknet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0