Tack for att stacy reddade mig.

Jag blev reddad av Stacy (en nya aupir fron Sydafrica) i Lordags efter jobbigheter med min familj.
Vi okte till San Francisco med andra tjejer som hade engeslaka som modersmol, haha
Okte till japanese tea garden san francisco. Fin stelle.
Sen var vi po bilshow i byn San rafel, tog en coldstone glass i greset.
Bara log och pratade och lerde kenna varann, en jette fin dag.

Festandes blev det med po kvellen.
Helt oventat och vedligt inpulsivt.
Jette skont att bara skita i allt bara vara ute och treffa folk.
Jag behovde det efter alla oroligheter.

Jag partade och stacy korde helt plotsligt var vi inne i baren, grannbyns enda club.
Der man till och med kan roka po genom benkarna, Ett sjuk spennande stelle.
Treffade en man och hustru som bjod oss po allt, Karln som jobbade i baren var gift med en svenska fron Nykoping. Man slutar aldrig for eventyr i usa.

En fin och vedligt egen Lordag.

  
 
  
  
  






Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså har du sagt till dem där du sökte till aupair hos, hur familjen är mot dig? De kanske borde få reda på det så de inte skickar dit mer tjejer eller killar som ska må dåligt i ett år.

2010-05-11 @ 14:15:09
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0