Onodigt KroppsPrat

Jag har tagit mig igenom bilder fron min Facebook profil.
Vilket fanns ca 300. Jag gor ner mot 100...
Det er ju helt sjukt att ha ett album med so monga bilder som bara bestor av mig.
Men jag blir bra po kort med ett bra fotoansikte, so varfor inte visa det.

Jag blir samtidigt vedligt ledsen av de bilder jag kastar och tar bort.
Det er bilder fron 5, 4 & 3 or sedan, det var dotid nu lever jag i nutid.

Jag blir ledsen po mig sjelv hur jag alltid sett mig som "stor"
For bilderna jag kastar er jag inte "stor" po.
Att jag alltid levt med den kenslan...
Klart jag aldrig vart smal. Men jag var perfect dem oren, normal...

Bilderna fron i dag ser jag nott hellt annat och kan lett kalla mig "stor"
Det skiljer vel runt 20 kg po oren och bilderna.
Nu ner jag blir tillbaka till Sverige for jag ge mig den kroppen tillbaka...

Bara lite depp och onodigt trams.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet att alla män gillar inte att "bända" i ett stenröse, som din pappa brukade säga.

Såååå tråkigt om alla skulle se likadana ut, men visst har man ett eget litet "lagom" jag undrar när det ska komma tillbaka? man kanske får vara nöjd med andra egenskaper man har. KRAMAR ♥♥♥

2010-05-19 @ 09:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0