Kluven

Just nu kenns allt bara so jobbigt att komma hem.
Pogrund av det er lika med framtid.

Jag har som sagt sokt Orebro Universitet.
Spa programmet som 1:a.
Vilket jag tor jag kommer in po, mitt forsta hands val.
Eftersom jag har rett bra bettyg, fast jag dock inte gjorde Hogskoleprovet...

Sen sitter tankarna och flyger i veg som Reseledare med Fritidsresor hela tiden.
11 dagars utbildning po Crand Canaria i September.
Ett yrke som barnledare eller guide skulle passa mig so bra.

Men do er jag po samma sveng som Aupair, non gong so moste jag endo komma hem och plugga.
Leva mitt drom liv med eventyr varje dag fungerar ju inte i lengden.

Jag er kluven vad det geller framtid. ?

Kommentarer
Postat av: ballen

förstår att du är kluven. det är så svårt med alla framtidsplaner man måste göra upp. funderar också (lite smått) på att börja plugga, men samtidigt vill jag hinna resa och greja innan jag "fastnar" här. skulle också vilja vara reseledare, men jag är inte lika modig som dig så jag vet inte om jag klarar av att vara borta ett helt år. åååh.

2010-05-07 @ 09:31:40
Postat av: Amanda

Jag lovar att du kommer hinna pluggga. Det är ingen brådska med något. Gör det som känns bäst. Vad spelar det för roll om man är 24 eller 25 när man är "färdigpluggad" när man ändå ska jobba hela livet? :) Du hinner!

2010-05-07 @ 17:37:42
URL: http://amadeuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0