kerlek

jag har alltid vilja beskriva min kerlek i text.
vilket jag gor oscko utan folks vetskap.
jag har nog lettare for det en i ord.
jag har alltid tyckt det var tufft och jobbigt att sega "jag elskar dig" till nogon.
for mig er det so starka ord och det kenns bara konstigt att sega.

folk betyder mer for mig en vad jag egentligen utger mig for att de gor.
jag er lite utav en ensamvarg och kommer alltid att njuta av mitt egen selskap.

att sleppa folk in po dig po, det verkliga livet och vem du er.
fantastiskt.
att lera oppna ditt inre jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Man kan lära sig att hantera känslor med åren bara man vill, det är ingen som tittar snett på oss för man säger jag älskar dig, styrkan att säga det och att det finns en MENING i de 3 orden, det är styrka! kram mamma

2010-05-03 @ 08:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0