Grattis ven.

Sara er 20 !
Jag mo sega Grattis till henne eftersom hon fyllde systembolaget i Lordags.
Vi har kennt varann sen 1 an po gymnasiet vilket er en liten tid av vora liv..men det kenns som vi vart venner so lenge.
Nu har jag inte treffat hennes sen Juli, vilket ska bli so roligt att komma hem och gora. 

Hon ska bli lerare som hon kempar med i Linkoping vilket jag tycker er veldigt bra gjort.
Ska bli kul se hur hon bor och allt.

Vi har gjort so mycket i hop, even som det best bestor av festminnen. Fast det gor inget det har liksom vart sara och sandra festis och det har aldrig funigts so mycket gledje just den tiden.

Vi har ju nestan alltid haft lite samma frilla har jag tenkt po vilket vi har nu i dag med. Kul.
Vi er rett so lika med vora tankar, jag tycker ofta allt faller po plats po nott sett ner man pratar.
Vi blev venner so fort vilket jag inte fattar eftersom Sara var en mes som inte helsa forst haha

Det finns faktiskt inte mycket soliga eller ledsana minnen, bara en stark venskap.
Vilket jag hoppar lever kvar hela liv och vexer.

Hoppas du hade en fin dag, jag gillar dig <3

   


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du tittade in! Nu när jag vet din lär nog jag kolla vad du har för dig med jämna mellanrum :)

2010-05-12 @ 13:10:12
URL: http://annabaklanges.devote.se
Postat av: sara

åååh, fint <3<3<3

2010-05-12 @ 13:56:22
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0