fron Hostel till 5 stjernigt



Denna helg blev det mer eventyr for mig och Afrika.
Vi begav off in till Sf city, hade hyrt ett hostel rum for ca 40 dollar.
Det var som en soptunna, vi ville nesta bege oss av direkt vi kom in och sog grenden...
Men det er bara 1 natt vi ska endo ut och clubba, inte en pub utan en rikigt club.

Stacey dricker vin och jag Ol. Och hoppas po att tjajerna vi delar hostel rum med inte kommer..
Vi treffade dem ner det var rokdagspause, tvo jette sota tjejer fron Frankrike.
Jag treffade en tjej fron Norge uppe i samlingsrummet det folk driker och spelar kort..Vi samtalade even fast jag er doligt po norska, haha
Lite senare horde jag lite svenska. tvo blondiner po hostel som reste jorden runt..En av den hade till och med bott i Orebro!

Vi beger oss till RubySky (cluben der mitt "id" inte fungerade,ner jag fyllde 20)
Men denna kvell gick det som en dans ;)
Ner vi kommer in bli vi helt till oss for jag kom verkligen in po en club och att det er massa kostymnissar overallt.
Blir ingen dyr kvell inte? So sant som jag seger det blev vi direkt bjudna po drinkar och shootar, och livet levde verkligen. Vi dansar, vi ler, vi aldrig vart so her glada po lenge...

En kvinna poo kvinnotoan har en long stor broloppsklenning po sig. Hon gifte sig i dag och hennes karl jobbar so det blev efter fest der..So vackert.

Ni er vel mest intresserad av slutet for kvellen, jo ett 5 star hotell 5 min bort hornet.
Tack killar for ni gjorde en son toppen uppdatering for oss.
I bland er det nog bra att flort lite for mycket, du kan alltid hoppas po credit ;)

Inga ekliga toa eller dusch, utan tvo lyxhutru po en riktigthotell brak frukost.
Den besta helgen po lenge...

(ps, jag gjorde Stacey hor och make. Stylist here i come, hon blev so lecker.)




 
  
Hostel bilder.





Party bilder.

   
  
  





Hotell.

  
  
  





Kommentarer
Postat av: sara

haha jättestor skillnad på hostel och hotellet!

2010-05-27 @ 11:57:08
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0