Ett or att minnas

Det  var kanske inte en perfekt match, mellan mig och denna familj.
Men jag gor alltid mitt jobb och jag vet inerst inne att de er mycket nojda med det jag gor for dem.
Jag tenker ofta po att jag er der for barnen och jag forsoker fokusera po det, speciellt ner det kommer upp sodana smosaker...som olika kommentarer som inte ens har med childcare att gora. Varfor ens ta upp det?

Felet under oret jag har gjort er vel att tagit ot mig lite for mycket ner jag egentligen inte ska...fast nu mot slutet kenner jag mig mer hord och stark en i borjan...

Vi har haft monga fina stunder i hop och barnen borjar fatta att jag er den sista tjej som kommer till dem och huset. Ush vad tomt det kommer bli for dem...
Kontakten mellan mig och barnen er jette stark och vi vet alltid var vi har varandra, i bland kommer det ut denna mening fron barnen "opps, Sandra is going to explode soon"

Jag kommer ge alla en kram och ett lende och minnas detta for alltid.

Kommentarer
Postat av: mamma

Yes soon its over and the time is passing thrue, thank good for the children and that they wont have anymore aupairs, this will be a time in your life you will never regret and you can look back and say to yourself I MADE IT !!!!! love mum

2010-06-01 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0