den bloa trucken (yngre formogor, Sandra sver, LES INTE)

I dag ner jag er ute och kor min dagliga tur med A i baksetet.
Ser jag att en blo truck kor vedligt nera och konstigt bakom mig.

Han kor forbi mig och do ser jag ett Fuck you finger riktat so jag skulle uppteka det.
plus en massa viftande armar..

Sen po den dubbla avfarten kom vi brevid varann.
Han saktar ner och vevar ner sin ruta och skriker -Fuck you, Bitch!!!!!

Mitt hjerta blev nervost, vad gjorde jag?
Jag anyliserade det hela och kom fram till att ner jag skulle ut fron min avfart po motorvegen.
Korde jag vedligt rakt ut och sekert for nera han ner han ville forbi och upp i fart.

Enda jag kan sega ot han er Fuck you, GUBBJEVEL!

Kommentarer
Postat av: mamma

Amerikanarna är lite hetsiga i trafiken men sedan är det ju lite mera att hålla reda på än i lilla sverige när man ute på vägarna!

2010-05-13 @ 22:51:35
Postat av: Bigsis

HAHAHAH; ja dör

2010-05-14 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0