trening och oppenhet

Ja nu kenner jag mig lite igon igen.
Forra veckan trenade jag 2 gonger sjelv ute och sprang, sen korde lite ovningar hemma.
Bra jobbat!

Sen var jag po gymmet i Tisdags och korde mest ben och lite rygg.
Finns en jette bra ryggmaskin for min svank.

I gor kvell var jag tillbaka po basketplanen.
Det var kanske 15 gubbar med en mix med nya tonors pojkar.

En karl i ca 50 or oldern sa till mig.
"oh now its kids here..and women, If i want to play with kids I can play with my son"
Hans namn er Steve jag brukar tecka han ner vi spelar, han er vedligt rolig.

Arnas vet jag inte hur jag kenner for basketen, alla gubbar tar det so alvarligt.
Det er ju ett "pikup game" varje Tis och Tors, man kan komma go som man vill.
Poengen er so himmla noga och det blir alltid lite smotjafsigt om poeng och faouler...

Just nu kenner jag mig so himmla oppen.
Folk som kenner mig tycker vel jag alltid vart oppen.
Men nu er det andra tiderm, oppen gonger 100.
Jag tenker jag har tagit mig tid att prata, le och treffa mennikor for vad kan henda.
Vad har man att forlora...

I gor innan basketen gick jag ner i gymfiket.
En kille som er ut som en model (virsligen inte mig typ)
Men gud jag pratade om allt mojligt, det var mys!

Sen kommer det en tant som jag treffade i omkledningsrummet forut.
Hon snackade som aldrig forr!
Visade mig recept, brettade om sin horochhepna flickven...denna kvinna var ca 70  haha

Det er herligt och dessa saker sker inte ofta i Kalla Sverige.
Even po basketplanen var jag helt annat en forut.
Jag partade, jag skemtade, even om vissa gubbar sekert inte vill ha mig po planen.
So det er bra nu, har samma rett even fast man er tjej.

Sen partade jag lite med gympersonalen, men kan gott kort sega att i gor hade jag en bra dag och njut av dagen.


Nu i Kvell er det dags for lite Magdans.
Sen ska aupairer treffas po reaturangen applebees.
Efter det blir det bion Remember me, med robert pattions hur det nu stavas han from new moon.

Trevligt helg kera Sverige.
Hemma om stort ca..4 Monader!
Bless you!



Kommentarer
Postat av: mamma

ja va kul att du kommit iggn med träning, passa på och utnyttja dina förmåner, ha en trevlig helg och hälsa dina vänner och speciellt till "ekorren" och bismarq...kram mamma

2010-03-12 @ 20:54:32
Postat av: Ulle

Sverige saknar dig!

2010-03-13 @ 01:03:20
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/
Postat av: marie

åh, du är så fin och duktig!

2010-03-14 @ 00:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0