Solken

I dag treffade jag Sina och hennes Babisar igen.
So mysiga, men blir helt ker i dem.
Treffade dem i gor ockso.

So seger Sina att hennes verdmamma skulle mest av allt vilja ha mig som aupair.
Jag er so naturlig, haha
So mina tankar for iveg mot att forlenga oret med Sina ensamstonde mamma.
Och ta hand om 1 oringa tvillingar.
Even om jag treffat mamman 10 smo snabba gonger kenner jag mig mer hemma der.
Det finns ingen pappa till tvillingarna.
Utan hon har gjort injektion eller vad det kallas for.

Sinas familj och min er so olika po alla plan.
Erferenhet med nya en ny older.
Men var lugna jag kommer hem i slutet av Juli.
Jag for umgos med babisarna mer...


Sen i dag ner jag korde barnen till taekwondo smo pratade jag med olika mammor.
En av dem borjar prata om skaffa aupair bara over sommarn.
Inte for att hon sa det dirket men hon vill ha mig!
Forgade om jag skulle oka hem osv.

Sen brettade jag att Pappa och Syster kommer snart.
Do sa hon att de kunde fo bo i hennes legenhet.


Vissa dagar kan man le.
Denna dag log jag.
Stort.


En dag med lycka, Studenten.
Man var dessutom snygg och brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0