Nya moten

Jag treffade tvo svenska kvinnor i omkledningsrummet po gymmet.
Roligt att for prata lite svenska.
De trodde dock jag var upp i fron Norrland, haha
De hade bott her i 30 or ungefer.
Alltid roligt treffa lite kvinnor for utbyta lite ord, haha
Men det var verkligen lite svenskt kvar i deras blod, de sa inte Hejdo ner de gick! hahah

Sen har jag borjat prata en massa med en kvinna som jobbar po gymmet trodde hon var 30 eller 40.
Men hon var dock tydligen 52 haha!
Men hon trodde jag var 26 eller 27. haha
Hon tyckte jag skulle leta po en karl gifta mig stanna kvar her.
Men hon tyckte jag behovde hitta non jag var ker i dock. haha


So jag hade trenat lite i veckan, alltid roligt.
Jag skot lite boll.
Men jag tycker det er kempigt i en tom baskethall sto helt sjelv och ingen er i runt en.
Med alla gammla fina minnen blir det tufft.
I bland vill man att det ska vara som forr.


Marilyn Monroe blosten i Hollywood.

Kommentarer
Postat av: mamma

va kul med nya tanter att tala med! javisst skulle det varit annorlunda med en dotter levandes i USA forever,BUT a little to far away, but if you fall in love don´t get married at once! love mummy

2010-03-21 @ 08:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0