Nu er det dags!

Ja!!!!
Entligen gor det att soka for mig!
Det gick inte forut, vilket jag inte vet varfor.

Her er mina val.
Jag vet inte rikigt en...
Vad seger ni?

Nogra er 120 Hp, vilket er 2 or.
Nogra er 180 Hp, som er 3 or.
Nogra er i Hellefors, grythyttan
Andra i orebro...

Har till 15 April po mig.


Spa-programmet
 120.0 hp Dagtid, Helfart (100%)Örebro universitet, Hällefors

Hotell och värdskap
 
180.0 hp Dagtid, Helfart (100%) Örebro universitet, Hällefors

Teaterpedagogprogrammet
120.0 hp Dagtid, Helfart (100%) Örebro universitet, Örebro

Retorikprogrammet - kommunikativt ledarskap
180.0 hp Dagtid, Helfart (100%) Örebro universitet, Örebro

Behandlingsassistentprogrammet
120.0 hp Dagtid, Helfart (100%)Örebro universitet, Örebro

Hälsoutvecklarprogrammet
180.0 hp Dagtid, Helfart (100%) Örebro universitet, Örebro


Kommentarer
Postat av: mary blueberry

Jag tycker att du kan satsa på att vinna melodifestivalen istället, haha!

2010-03-18 @ 21:44:01
Postat av: tips

Vad är det du vill jobba som?

Min vän gick Hälsoutvecklarprogrammet men förstod efter ett halvår att det inte alls var som hon hade trott, och det var fler som tyckte som hon. Så i hennes klass var det flera stycken som hoppa av. Så då hittade hon Spa-programmet och åkte dit på någon besöksdag där det var gamla elever med också. Så då frågade hon lite saker och fick bland annat svaret att man inte direkt blir något på programmet men att det är bra att gå ifall man är osäker på vad man vill hålla på med inom spa så i min väns fall så måste hon gå massageutbildning efter universitetet ändå för att bli massör och de utbildningarna kostar runt 40 000. Så vet du vad du vill bli inom spa så var den tydligen inte att rekommendera.

2010-03-18 @ 21:50:39
Postat av: Hannah

jag håller med, sandra jag ska anmäla dig till idol nästa år. gummman, jag har hört att spa och teater programmet ska vara jätte bra.

2010-03-18 @ 22:27:12
URL: http://yliharju.blogg.se/
Postat av: mamma

är det dessa att välja mellan så skulle man tänka till!!!! vet att det är svårt sandra!?

behandlingsass? hotell värdskap?

inte de andra, du ska väl ta nått som du har känsla för .Nått som kan ge arbete i framtiden? något som har med människor att göra och där du får utlopp för ditt agerande, kroppsligt och socialt.

Vården är ett slitarbete, men de skriker efter folk framöver, puss mammma

2010-03-21 @ 08:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0