Kommentarer

Det som for en att stanna.
Det som for en att kempa.
Det er barn.
Gledje.


"You are not the smartest here"
 Annika till Deven som er Jeremys besta kompis.

"Who ever you are, you are not Sandra"
 Annika till mig ner jag fick ett vedligt arg utbrott po henne.

"You are the only child, thats why you have problems"
 Jeremy till Deven.


En gammal bild po veghem efter spanskan.
Skont att den er over...

Lengtar redan till nesta collegeklass, magdansen!


Nu kende jag att jag ska nog borja rekna ner mina dagar her.
Nu har jag gjort mitt.
Bara pappa och emmas eventyr kvar, sen blir det skont att vara hemma.


Kommentarer
Postat av: sara

haha annika verkar vara jättesöt!

2010-03-10 @ 23:50:42
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: Gudni

Hallå Sandra



Kul att läsa om dina äventyr.

/Gudni

2010-03-11 @ 08:32:32
Postat av: mamma

hahah kommentarerna från annika känner jag igen hahah.....hon är ju så gosig den lilla ekorren! =)

2010-03-11 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0