Fin Sondag med Mariel

Sondagen spenderades med Mariel.
Vi ot god mat inne po Westfield i San Francisico,  Vi skrattade gott ii hop.
Bara satt och njot och pratade.
Vi var po Old Navy!
Det er so sommrigt i den afferen just nu.
Jag kopte 2 klenningar, en longklenning en sommardrom!
Sommarn har kommit hit, even som det kommer lite regn do och do.
Vi treffade Norrland Emma lite ockso!
Mariel Korde oss hem fron San Francisico, hennes forsta gong bilferd i stan.
Jag fick holla i mig, haha

Po kvellen var Mariel jag helt ensama po en reaturange.
Mysigt!

Jag foljde med och storhandlade mat med Mariel..
Jag hade inget bettre for mig..
Vem vill vara hemma i huset ner man er ledig?

Sondagar er inte so roliga even om jag hade en fin dag!



Mariel och Emma po Union Square.
 



Kommentarer
Postat av: Skrba!

Men halo, buhu, :( vad har du gjort ju?

2010-03-08 @ 19:59:58
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: mamma

jadu idag snacka jag med Emma hon tyckte att du ska byta familj eller åka hem när pappa och hon kommer varför stå ut med dårarna!!!!!(familjen)kram från mig och kenneth

2010-03-09 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0