Biggest Loser

Det finns ett tv program her i USA.
Som heter Biggest Loser.
Do folk som er overviktiga eller svor fetma er med och ska tappa kilon.

Men jag har hundra tankar och funderingar kring detta.
Mest blir jag so himmla arg, bara namnet gor so jag gor under jorden, hemskt!
Kan vel heta vad som hellst, keep on fighting!
Er man en Loser bara for har fler kilo en Normalt...

Programledaren do, hur ser hon ut?
Jo sjelvklart ett snyggt fodral, med up pushig byst...slingorna ligger perfekt so hon kan inte rora po huvudet.

Visst er det bra for dessa person med ett sont program.
Men varfor i tv?

Ja, jag kommer aldrig rikigt forsto mig po detta.
Jag blev lite smott fast i det, even fast jag egentligen vill bojkotta det och inte ge dem nogra tittarsiffror...




Kommentarer
Postat av: dajja

Det går klockan 19 på femman varje veckodag här också, och jag gillar det inte alls. tror dock att själva namnet "biggest loser" är därför att det är den som går ner mest vinner, alltså med att förlora vikt - biggest loser. förstår du? haha vad dålig jag är på att förklara. men jag håller verkligen med dig, jag tycker inte alls om det där programmet.

2010-03-03 @ 07:19:46
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller med dig Sandra vi har detta program med här....=(

2010-03-03 @ 10:32:20
Postat av: sara

jag älskar det!

2010-03-03 @ 19:36:46
URL: http://cleavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0