4 Monader kvar snart...

Jag borjar verkligen bli gammal i stammen.
Nu ner Mars snart er over er det 8 Monader kvar.
8?! Sen Svensk mark.

Nu har jag vart her so himmla lenge...
Er det bara 4 som oterstor, herrgud?

Jag som sovel minns New York school...
Der jag bla treffade nya Bestisen Madde fron Goteborg.
Och min kerlek till Jonas blev ennu storre.
Och ner familjen forsta gongen hemmtade mig po flygplatsen.

Men nu har jag gjort mitt.
Jag har sett och gjort en massa.
Visst finns det fler eventyr dem sista monaderna.
Men det kommer bli sorligt.
Inte just att lemna familjen men landet och livet.

Ner jag kommer hem blir det systemet ett halvor forsent dock, haha
Saknar den svenska sommaren for her luktar det bara skit, haha
Nyklipptgres och grill...

Ska bli roligt se vad som hent po 1 or.
Med Kumla, Orebro, Venner, Familj...
Kommer allt vara detsamma?

Jag vill inte lengta hem.
For ett or av mitt liv her borta, er ingen tid alls av mitt liv...
For jag vill redan helsa po.



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej jag tycker att man ska glädjas åt vilken chans både Du och Emma fick i livet att utforska en annan kultur och ett annat land. Tänk om man själv i samma ålder haft chansen eller styrkan att överhuvudtaget slå sig fri från allt vad familjen vänner etc innebar, jag lovar att detta kommer att få dig att växa som person och att dina värderingar kommer att ge dig styrka inför framtiden(behövs för att "survive"). Det man som mamma får glädjas åt är att man kunnat hälsa på både dig och Emmma under dessa år. Keep on fighting the last time you have left, and thank good for computers, so we can connect! love mum ;)

2010-03-23 @ 07:36:08
Postat av: sara

jag kommer vara densamma när du kommer hem. men tills dess - njut av din sista tid i usa!

2010-03-23 @ 15:31:48
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ja med mig kommer det inte hänt mycket kan jag lova! ^^ Hade guld sista tiden nu!

2010-03-26 @ 09:41:52
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0