Dad and Siss

Tiden med far och syster vad som sagt underbar.
Vi gjorde verkligen allt man kunde ha gjort och allt man behover ha sett her i kring.
Roadtrippen borjade dock med punka mitt po motorvegen i Merced and stad mitt i bland ingenting.
Allt blev kaos vedkligen, so trokigt ner sodannt hender.
Men det var det enda negativa...
Emma fick med endel shopping dessutom som pappa inte var hundra procent po men han hade ju fott sett "sina" tred, haha
Vi kollade baseball som var en lite present till pappa fron mig och Emma.
Jag gav Emma en gova med lite manikyr, som vart uppskattad.
Vi spelade bowling, jag kom sist...vad hende?
Att oka till Napa och alla vingordar var nog nott av de vekraste stellena jag sett...
Vi han som sagt med en massa kul
Yosemite, de storsta tredena i verlden.
Santa Cruz, roadtripen ner till beachen.
Lombard street, krokigaste gatan i verlden.
GoldengateBridge och Alcatraz.

Underbara minnen som vi alltid minns.
Tack <3



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Sandberg

Vilka fina bilder Sandra! Jag för står att du hade en härlig tid med Emma och pappa...och snart bär det hemåt! Du är välkommen hem till Kumla! Kramar till dig!

2010-06-30 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0