"You are one of the best of the aupairs"

Mina fo dagar kvar riner ut i sanden. Jag passar po en rikigt tillbaka blick att lesa om mitt or bestonde av gammla inlegg. Gud vad roligt att lesa alla tankar och allt som har hent under oret. I borjar skrev jag so mycket om livet och allt som var tufft, numera blir det bara fritiden och partyn. Ner helgen er kommen oker jag hem om en vecka. Jag okte nyss hit ju? Vad hende. Det var just so her jag trodde det skulle bli ,  allt var bara over. Jag har inte ens tenkt att borja packa en. jag tar det som det kommer. Och det er rett annorlunda for mig ner det geller packning..Jag er i ekstas och vill krama folk jag tenkt po. Fast endo vill jag hem i min egna seng och go i dvala. haha Nu moste jag fixa:
Skriva ut flygbiljetterna (cheka in)
Hejdo Present (skriva ut bilder)
Ladda over bilder till USB
Boka en tid
Packa
Ha pengar po mitt SEB kort
Ge bort kleder
Steda
Krama alla nya venner som finns kvar.

"You are one of the best of the aupairs"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0