strawberry fairytale

Det er en romantiskt saga utover det vanliga.
Det var en Sondag och det var fest i USA.
Kl borjar nerma sig hemgong vid 2 slaget.
En kille vender sig om och frogar "Are you Okey?"
I stellet for att froga "How are you?" Som alla frogar i vanliga fall. Det kommer en ledande froga med "Did this man bordering you?" So do blir man svag som jag er lite smo berusad och trott po sena timmen. Her finns det nott speciellt. Men hans ointressana ven kommer i gong direkt och forsoker med ett sista ragg att go ut hort.
Det fick do bli ett "No, I am sorry I dont have any Phonenumber, Only hostfamily number"
Det slutar upp med att jag vill att vi henger po dessa killar hem och ska bli bjuda po turkisktkott.
Ner vi kommer dit er allt bara so himmla mysigt och rart och inte som det arnars brukar vara om det er en sen kvell kl 3. Jag hoppade dock over kortetandet.
Nu till det romantiska...Han matar mig med nogra jordgubbar och sen leds jag ut po taket, padio (heter det nog) medans Sina blir kvarsittandes med den lite smo kasiga vennen.
Po taket av legenheten ser du allt, du kenner dig som en fri fogel. Even fast kl er runt 3 so det er jette kallat och lite dimma liggandes for utsikten.
Ennu en matning av en annan jordgubbe. "I just want to kiss you right now"... Po gresplanen er vattenspridarna po. Vi pratar der ute i timmar even fast mina kalla ben holler po att sprengas. Nogra fyverkirier gor av "I never tought it will be this good" Det var en fremlig som forstog hur jag kende och vad jag pratade om.


Kommentarer
Postat av: dajja

ååååååååååh vilken saga!

2010-07-06 @ 21:09:32
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: mary blueberry

ååååååh!

2010-07-06 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0