party in the usa

En longhelg var det denna helg eftersom Folket i USA var ledig po Mondagen eftersom de firar independentsday. Even jag fick ledigt. So det blev dock lite mycket party po Fredag och po Sondag. Och ett spontand oversovning po ett hostel i Stan.
Treffat trevliga Danska karlar och Turkar, verkligen en mix helg.
Som tillbringades med Tyska Sina och Jennny.
Med en massa nya venner och eventyr och herligheter.
Jag sov som vanligt borta fron Fredag och kom hem i kvell Mondag..
Det blev blott for hela slanten av kledval denna helg haha
Her foljer mix bilder.



  

  

      



Vilken av dessa tvo herliga outfiter er din favo?
(notera den herliga partyringer finns med po boda)



Kommentarer
Postat av: mamma

om jag måste välja blir det den understa som täcker mest av party urringningen, när man har boppis som du kan man ha höghalsat! du vet...kram hoppas du haft kul

2010-07-06 @ 10:52:52
Postat av: Mandy

Låter som att du lever livet i USA – härligt! Vill bara ge dig ett tips från en au pair till en annan, jag var under 21 då jag var au pair och hade massa festbilder på min blogg. Blev hemskickad då min organisation och min familj såg dessa då det ju inte är helt lagligt att dricka under 21. Så tips: lösneordsskydda bloggen eller välj bilder med omsorg.

2010-07-07 @ 10:03:39
Postat av: Ulle

Båda är så himla snygga på dig, älskar färgen! Men måste säga att den understa är favoriten, och skorna är prickan över i! <3

2010-07-07 @ 11:44:25
URL: http://thelifeofkanelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0