man blir rord

Ner jag satt i mitt rum tidigare i kvell let det som nott blev inskickad genom min dorr men jag brydde mig inte ens over att go kolla. Nu ner det er seng dags hittar jag ett kuvert det stor Sandra po.
Kuvert er fron J, det er ett tackkort fron de presenter jag gav han. Ner han nyligen 2 helger sedan fyllde stora 9 or. Jag lemnade nogra presenter och var inte med fira varken fam eller venner kalaset. (tyverr var det en helg, dolig nog vill jag inte vara "hemma" for det)

Dear sandra
Thank you for the Magic rocks and Tintin!
Ps. your the best!




Kommentarer
Postat av: dajja!

men vad gulligt :)

du ser att inte allt du gjort är förgäves!:) du är så duktig. och snart är du hemma!!! !hihi

2010-07-13 @ 10:18:57
Postat av: mamma

ja va kul de kan vara rara!!kramiz

2010-07-14 @ 08:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0