I AM IN LONDON

I am on my way...
Home.

Resan fron San Francisico gick mycket smidigt.
Hostdad korde mig och Tilde som foljde med till flygplatsen det blev en KramHejdo och allt var veldigt okenslosamt. Men ner jag skulle lenma Tilde var det sorligt even om jag inte lemnade nogra torar so gjorde hon det. Men hon och jag kommer ses i Sverige sen...

Det blev ingen somn dock, ush so seg man er just nu..
Ingen somn och tidskillnaden. Fast jag hade en bra plats som jag hade valt sjelv innan ner jag chackade in po datan. Det var nogot av det vackraste avslut for min USA resa att se San Francisico fron ovan, golden gatebron och allt man sjelv har besokt der nere och alla minnen. Vackert!

Nu ventar jag ca 2 timmar till sen ska jag hoppa po nesta plan till Arlanda som kommer ta ca 3 timmar. Vilket inte er non match nu ner man just genomfort 10 timmar.

Sandra er trott, sliten...Men full av forventan...

Kommentarer
Postat av: bigsis

NU ÄR DU HEMMA :) <3

2010-07-29 @ 03:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0