BYE AMERICA!

"You are the best aupair..that have ever been in this house!"
"I love you so much!"
"I cant let your leave..."


Alla blandade ord barnen sa till mig i dag var svora att ta.
De satt med mig i softan och slepte inte taget om mig.
Jag krama dem Hejdo i bilen, det var sorligt...
Mamman var kenslosam men det var en kram och lycka till, sen var be borta...

Nu ska pappan kora mig till flygplatsen.
For se vilket typ av avslut det blir.
Jag lyfter kl 7 PM min tid.
Om ca 10 timmar.

Bye USA.
I will never forget this...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja att skiljas är känslosamt och det kommer alltid att finnas där. även om tiden går och man glömmer lite med! kram

2010-07-28 @ 15:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0