butterflies and roses

Nu er det oter igen helg och jag lemnar mitt "hem" , skont att jag alltid har venner som tar emot mig.
I kvell bli det ferre och utgong, trevligt. Ska sova hos Tilde hela helgen som har huset for sig sjelv. Skont for oss. Slappa i hennes pool och bara mysa! Vem vet hur bakfyllan er eller om vi satsar hort po fest var dag, nej ska inte oroa er..Men det er ju bara 2 helger kvar efter denna, so det er vel bara kora.
I kvell blir det morsan stil med hedelig leopard

For slekt och familj som jag brukar ringa i bland har inget telefonkort kvar.
For kopa i morrn och slo en pling.

Puss och Trevlig helg, ca hm...18 dagar kvar?

   

Kommentarer
Postat av: mamma

ja gud va jag saknar leopard stilen , men hitar den inte så ofta nuförtiden, jag har inte varit inne på datan pga att jag inte mår så bra bara så du vet , värmen här i sverige gör mig bara sämre också. hoppas vi kan pratas vid på FB någon dag eller skype innan du ska hem. kram

2010-07-12 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0