British Airways om 11 Dagar!



Jag sitter inne po flygsidan med min bokning uppe. Jag mor lite smo doligt i mellanot just nu,  jag vet inte om det er for mycket att tenka po och att fixa. Jag har nog aldrig vart so noga, kollar alla sidor fyller i min mail overallt och nummer so allt ska bli lett och smidigt sen.

Det blir ca en 10 timmar flygresa fron San Francisico till London, vilket jag tenkte jag skulle onska en bra plats men det kostade 30 dollar so det for en fattig Aupair hoppa over. Men jag kan alltid froga ner jag checkar in om jag kan fo en bra plats. Nesta resa fron London till Arlanda blir bara 3 timmar so det er verkligen ingetting vad skont. Undra hur pigg man er kl 20 po flygplatsen po Onsdagen, eftersom jag kommer hem en dag senare en vad jag okte..

Bara nu ner jag sitter i panik och kolla upp allt med bagaget...Jag behover hjelp fron nogon i familjen for jag kan inte boka en extra baggage sjelv eftersom jag inte har credit kort? Mamma? jag setter in pengar..Eftersom jag bara behover betala 48 dollar i stellt for 60 dollar om jag gor det her po datan. So vore det skont fixa det...
Fattar jag rett att jag for en gratis for 23 kg. och den jag betalar for kan jag ha vikt upp till 32?

Jag har kollat upp vilka filmer som finns, shutter island, dear john osv. Skont verre!

Oh det er bara mycket just nu. Plus att barnen kommer inte vara hemma po Tisdag ner jag oker. Och pappan ska kora mig sjelv till flygplatsen. jag kommer do...Ska man krama Hejdo?


En Hejdo Present er fixad.
 Ses om 11 dagar!

Kommentarer
Postat av: mamma

klart jag kan fixa men du måste ta kontakt med mig via skype så allt blir rätt! va rädd om dig i helgen!!!!

2010-07-16 @ 21:21:11
Postat av: mamma

Hallå jag fixade allt själv det är bokat extra bagage från sfo-london-arn betalat och klart bokningen ska du printa ut på din mail, varsegod! bara för dig att checka in online 24 timmar innan avgång alltså 26/7 kl 18.55 din lokala tid sen klart.Kraaaaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaarrrr

2010-07-18 @ 08:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0