Antagen

Jag er antagen till Spa programet po Orebro universitet Grytthyttan.
Jag tackade JA...
Tenk vad bra det gick med mina betyg och kom in po mitt forsta val. Even om jag inte i dag vet om det er rett forsta val.

Samtidigt gor jag vidare i uttagningen for Reseledare med Fritidsresor.
Hallo? panik...

Min plan foljer..
Hoppa po Spa och borja i Aug, kolla hur det gor.
Ner jag for svar i Sep om Reseledare och Fritidsresor, for jag kenna hur det kenns, blir det ett JA der kan jag bara hoppa av Spa, eller vem vet det kanske er jette bra for mig.

So lite Panik her borta just nu.
Blivande Spa Konsulent?

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAA! grattis sis <3

2010-07-13 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0