vardags problem, toaletter/djur

So vad har vi att sega...
Jag gillar att visa vad som hender och sker, men jag moste vel ta tag i det och skriva rikiga inlegg?
Inte bara en mening, men en mening kan sega mycket.

2 spennande insidenter, haha

I dag har jag forsokt att stotta voran katt Bismark ner han var uppe i ett tred i ca 15 min.
Jag trodde att nu kommer han do, man sog paniken i hans ogon!
Efter som vi er hundvakt just nu forstor jag...
Hunden er lite speciell en son her kamphund!
So det geller att passa sig kan man sega...
Men bismark lever och han kom ner.

Sen har jag forsta gongen i mitt liv fixat en toalett med oversvemning.
Eller det heter vel Stopp.?
Dock med en del hjelp och rod via skype av mamma, tack!
Lettare en jag trodde, even fast jag gav upp efter forsta forsoket.
Tillslut gick det och toaletten er i sit vanliga bruk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fint du har gjort det här på bloggen sandra, snygg layout!!! Jaha de va de som hände HAHAHA jag fattade inte mkt av de du skrev på skype ^^ men guuu.. tur att den inte fick damp då när du försökte rädda den! Good work, sandra stål-au pairen ^^

2010-01-27 @ 17:43:39
URL: http://yoannagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0