Oret som gick -2009

Januari kom och jag fyllde 19 or.
Jag hade permanentat hor.
I vissa stunder var jag kanske snygg, men herrgud vilken burr.
Tur att det gor ot rett holl! haha

Vi korde Roris po forfesten, vilket partymood!
(Testade det med barnen, vilken hojdare dock)
Venner ladda for roris i AUG!

Fanns even en karl i min tankar, men det blev det inte mycket av.
Han var inte min typ heller hur venner!

Alanya, Turkiet var herligt. Fast var vodkan vatten?
En toppen vecka med dans och massa minnen!

Basketen var det sista jag gjorde..

Studenten er ett stor minne, underbart och lite sorligt.
Minns att jag fellde nogra torar ner froken Anna holl ett litet tal, so fint!
Det var en fin kvell, dock en annorlunda forfest!
Marie var min drottning...

So som jag lovat efter kvellen po Satin, forlot.
Rolig kvell fast den dock slutade med att jag kramde tred po Jerntorget...
Sara kom tenka po dig och handfatet, gud vad sjukt! haha
Tack for du endo forsoker vara hjelpsam...

Sen er jag glad for jag stog upp for min ven Sara ner en man betede sig som skit!

Jag stuckade foten med, och missade en fest!
Men jag kom igen...

Det var en fin och toppen 100 ors fest i skogen!
Roligt med alla lekar, hoppas alla gillade det.
Dansen vanns endo av Andy! haha
Nobbade en kille denna kvell, go Sandra go!
Jag var som vanligt relationsrod, inte vanligt po en fest dock.

Oret bestog arnas av mycket fix med ansokningar och allt infor USA.
Nervosa telefonsamtal, kanske 3 st, ush!
Men det gick som tur var vedligt bra!
Fick en familj och andades ut..

Ambassaden i Stockholm och en forsta dete med Jonas.
Allt gick bra och jag fick mitt visa! (fast nu hittar jag det inte)

Jag sa hejdo till mina venner med leker i tredgorden, jette mys!
Loten "fongad av en stormvind" kom po Frimis.

"Det er dags att ge sig av, for stunder som har flytt kommer aldrig mer.
Jag reser ut po oppet hav, der allting blir som nytt i den framtid som vi ger"
Marie och Sara log mot mig po dansgolvet.

Vi flytade min syster till hennes egna lya.
Jag inser hur duktig och bra forebild hon er!

Jag har tappat venner och jag har fott nya.
Jag kenner mer venskap med venner jag inte kennt so for innan.
Saknar folk man inte trodde.
Tankarna blir for monga ner man sitter, all alone.

Madde kan nemnas hon som jag besokte i San diego!
Toppen weekend! Kanske oker jag till henne i North carolina min sista monad!

Elin min kera ven sen or tillbaka, kom och helsa po i NOV.
Vi tog LA och Hollywood med stormsteg, vilket alltid kommer ha sina hemligheter!

Inte klippt horet sen jag okte, alltso i JULI! haha

Or 2009 var ett bra or po alla sett!
Bilder fron mitt or och visligen mitt hor, finns hundra tals po Facebook!
Tack for ni var med och gjorde mitt or toppen!

Nu loter jag 2010 komma och halva tiden i USA kvar!
Sen loter jag en oseker framtid, framtreda...


Kommentarer
Postat av: mamma

hej va du är duktg att skriva , mina talanger skrivklåda!! synd att bokstäverna är de rätta!

2010-01-04 @ 12:25:22
Postat av: mary blueberry

åh, mina ögon fylls av tårar - ÅH VAD JAG SAKNAR DIG!

2010-01-04 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0