Levt i 20 or.

Nu har jag Levat i 20 or.
Ner jag tenker tillbaka er jag mer en nojd.



Nera no dit jag ville i basketen, landslags uttagningarna var so roliga.
Men visst er 3 av 5 uttagningar rett bra, even fast det inte kendes so just do.
Alla medaljer hemma dem kommer jag aldrig legga ne ri en loda, var so seker.
Det er so otroligt monga minnen. Blod, Svett och Torar verkligen.
Alla venner man fott genom en sport otroligt! Jag kan bara le.

Efter en lengre tid bakom basketen fanns skymten av talagen songen, som egentligen vart det storsta drommen i livet. Som funnits sen barnsben, Spice girls i 6 an haha det var allt herligt att vara Mel B.
Minns ner jag satt po jobbet och en song po radion kom. Do seger min kollega " om jag hade en sodan rost skulle jag inte sitta her i dag"
Fan tenkte jag bara! Jag kunde minnsan sjunga lika bra som hon po radion...

Sen moste jag skriva Kerlek over den familj jag vext upp i nu ner vuxen livet nalkas.
Alla underbara resor att fott sett sig om i verlden.
En sleckt som er underbar!

Nojd haft mycket gledje och lycka i livet.
Hittat och forlotat jobb, haft vennor i massa.

Fast senaste tiden av mitt 20 origa liv har vel partyn vart som storst men det hor vel till...
Dock bode po gott och ont.

 


 

 

So i Morgon er det 6 Januari 2010 och jag blir 20 or.
Jag har monga fjedrar po mina vingar just nu och fler ler vexa fram.
Nu borjar livet, det rikiga livet, ett vuxet liv.

Formodligen har jag 60 or kvar.


Kommentarer
Postat av: mamma& kenneth

vi gratulerar , vi gratulerar, vi gratulerar Sandra idag , med blommor och blader vi gör henne glader, så vi gratulerar glada Sandra idag! hipp hipp hurra!



va duktig du är att skriva kanon! kram

2010-01-06 @ 09:28:14
Postat av: Emma&Pappa

GRATTIS FRÅN OSS <3 saknar & tänker på dej!

2010-01-06 @ 10:11:19
Postat av: Skrba!

Grattis på födelsedagen! Må du leva friskt i hundra år till! :)

2010-01-06 @ 13:20:24
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: Familjen Svensson

Grattis Sandra på födelsedagen !!!

önskar Irene o Bobo, Anna, Jonas o William

Kram från oss

2010-01-06 @ 14:29:29
Postat av: hannah

GRATTIS hun!! åh jag hoppas att du har haft världens bästa dag eller får glömde tid skillnaden. ha!

(jag har en överraskning på min blogg) ;) check it out! Jag tänker på dig. LOVE

2010-01-06 @ 16:33:01
URL: http://yliharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0