Helgen var en fest!

I Lordags bar det in till storstaden San Francisico!
Och vort hotell Mark Twain (er att recomendera) Ca 100 for alla tre so det var toppen!
Med Johanna fron Finland och Tilde fron Malmo!

Vi shoppade forst lite och ot lunch po stan!
Treffade en ny stjerna Linnea, Trevligt!

Sen ber det till hotellet for sminkning och fix!
Vi hade roda muggar och min ipod hogtalare.
So rummet blev en fest!

Jag sminkade och fixade Johanna, hon blev en rockstar!

Vi hade trevligt och dansade och forde sekert mycket liv ot andra gesterna.
 Men inga klagomol, So vi er nojda!

Vi fick even besok po rummet av Victor fron Mexico och en ny tjej Louisa fron Australien!

Efter nogra drinkar senare bar vi oss ut...
Men cluben blev det inget med, de tog Tildes  falskleg och rev i 2 delar..
Suck..

So Tilde gick upp po hotellet och hade annat for sig.
Medans jag och Finland gick ner till non sunkig bar der vi kom in.. (Behovde inte ens visa legg)
Vi bjod varann po var sin drink och spelade biljard!
Men kom och Men gick...
Po nott sett kom vi hem, men kvellen var inte slut der...

Det var toppen mysigt och trevligt.
Even om dagen efter inte var lika charmig.

Det gor vi om!
Denna helg blir det nya eventyr for mig och Tilly!

 Louisa. australien

 Tilly. sverige

 Victor. mexico

 Johanna. finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0