Happy new year & Lake Tahoe

Hoppas ni hade toppen kvell vid tolvslaget.
Jag satt i en stuga med min hostfamilj och en till barnfamilj.
Vi okte skidor hela nyorsafton.

Jag testade nogra hopp, och inventar en mina blomerken, fy vilken krash!
Jag treffade 2 lovely men i liften.
Jag moste vel lera mig att inte bli tagen och ker, bara for men er trevliga och pratar en svensk tjej i liften.
Det var en far och en son, killen pluggade i Florida, wow!

Eftersom hela Lordagen var jag sjelv och okte, blev det nya bekantskaper i liften.
En svensk familj, fats de hade bott her i 10 or eller so.
Kenndes konstigt prata svenska! haha
De var jette trevliga och vinkade glatt ot mig resten av dagen do de sog mig.

Det var inte lik fint och stort her i Lake Tahoe som i Tysil, Norge.

Kl var 5 och vi inventade tolvslaget...men det blev inte mycket med 12 slaget.
Gick och la mig runt 10, haha
Skidoktning hela dagen plus barnfamiljer do blir det som det blir.
Men vid 6 PM var vi ute i backen och kolla po ljus show, jette fint!

Det blev mat och Gynning for min del.
Vi kollade po tvn kl 9 PM fron New york och firade 2 timmar fore med dem.

Jag hoppade over champangen.
Kenndes som den endo inte passade in med mitt blota hor, osminkade, leggings stil.

Det var en anorlunda Nyor!
Men en mycket rolig tid med familjen!




Kommentarer
Postat av: emma

va mys med skidåkning! ja vill med :) LÄNGTAR till juni sis, då ses vi igen <3

2010-01-04 @ 07:38:18
Postat av: mamma

va roligt , men nu har du ju mig att se fram emot!

2010-01-04 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0