Gästinlägg!

Bloggläsare: Idag har jag tagit mig friheten att publicera ett inlägg i Sandras blogg, - utan hennes kännedom om det.
Jag skriver från Sverige, -där det för övrigt är KALLT, -om det skulle vara någon som missat det sådär.
Den nya bloggdesignen är mitt verk, -och jag hoppas att ni läsare gillar den. Dock har Sandra fått vänta länge, -men bättre sent än aldrig som man säger va. Och om ni inte skulle se den nya designen på er skärm, -tryck "F5". Det tar ett tag innan koderna registreras nämligen, -men webbläsaren vänjer sig snart vid det nya utseendet också.

Sandra: Se det som en försenad födelsedagspresent. Och, om du vill plocka bort din profilbild ur menyn, -så gör du det själv på samma ställe där du laddade upp den. För personligen tycker jag att det är finare utan någon profilbild i menyn, -men smaken är som baken.

Med dessa ord tackar jag för mig, och bjuder också på en gammal, -men mycket fin bild som jag hittade på min dator.





Med vänliga hälsningar från Skrba, mjau!


Kommentarer
Postat av: marie

åååh, superfint!

2010-01-12 @ 22:53:19
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0