Bikeride

I dag Mondag er det Martin Luther King day in America!
Inte for jag vet vad det er rikigt... men vissa saker er stengat och skolorna!

Jag jobbar bara fron 10-12 ungefer, so det var allt skont!
Pappan jobbad einte i dag...

Det oste ner och mer regn for man leta efter...
Vi tog en lite promenad downtown, och tog en hit coco!

Mysigt.

Sen hade jag trokigt so om det inte blir shopping blir det so klart cykeltur.
I dag en otroligt sveng i 2 timmar. Som lengst hanma jag i Corte madera.

Jag er duktig, jag ska kempa po mer ner det blir varmt.
Var so kallt i dag trodde oronen skulle rammla av, haha

Fast jag var snygg med ny treningsoutfit!

Nu kommer snart Tyska vennen SINA!
For lite dinner och prat!


Sina <3
Her var jag och nogra fler tyskar och kollade po flyguppvisning i sommar
Jag ser ut som en tant dock, hahah


Kommentarer
Postat av: mamma

va kul med lite bilder! men regn vill jag inte ha .puss kram mamma

2010-01-19 @ 06:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0