mammas tid i usa

Jag och Mamma hade en underbar tid i hop.
Vi gjorde allt man kunde gora her.
Alcatraz, Lombard street, Golden gate birdge.. mm

Vi bodde po en ett fint hotell en helg.
Men kende sig lite som en drottning.

Jag jobbade samtidigt hade ingen semester.
Jag blev rett stressad for jag ville hinna med allt.

Men alla goda favorit resturanger blev avbockade och jag er mer en nojd med Mamas besok!



Mamma och jag po Alcatraz



Alcatraz var mycket roligt att se.
Tenkte att det inte rikigt var min smak, men det var verkligen heftigt!



Po hotellrummet dags att go ut i San Francisico for middag.

     




 
Chinatown.


Lombard street.


Sealions at Fishermans.


Kommentarer
Postat av: mamma

jahooooo vi hade det kanon! kram mamma

2010-02-17 @ 08:01:36
Postat av: hannah

skönt att du är tillbaka på bloggen hun. jag har saknat dina inlägg. ;) jag hoppas att allt är bra med dig. miss u! xoxo

2010-02-17 @ 10:44:33
URL: http://yliharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0