Jag er starkare en vad jag trodde.

Hejsan Sverige.
Hoppas ni klarar er i snoyran!

Jag sitter her framfor datorn. Lordag kvell.
For i morrn ska jag jobba do vi ska ha Kalas her i huset for 5 or fyllda tjejen.
For se vilket koas det kommer bli...

Vad hender her borta arnas...
Jag har vart po en av de besta filmerna jag sett po lenge.
Its Complicated!
So mycket skratt inte kommit po lenge, en toppen film!
Ett tips om den kommer eller er i Sverige!

Jag har suttigt pratat hemma hos Mariel med hennes ensamstonde hostmamma till pyskolog.
Jette trevlig kvell med AmericanIdol.
Att man kan inse vilken (i de flesta tillfellena) vrickad hostfamilj jag har ner man gemnfor...

Sen har jag nog bestemt mig for att gora foljande i "framtida val"
Soker spa programmet och hotell/verdskap po Orebro universitet.
(Even om jag nyligen satt kollade po Jornalistutbildningar Plus drommde mig bort att komma in po Scenskolan...)
Tillverkligenheten, Vilket jag ska ta som nummer 1 for ni gerna ha osikter om...
Sen om jag kommer in eller inte, for jag se. Sen gor jag mitt val fron det.
Om inte ska jag sleppa min stenar po axlarna och forsoka andas ut.
Lagt in mitt CV po Arbetsformedligen. Jag for vel jobba so for vi se vart det leder.
Jag moste letta po mitt eget tryck kenner jag...

Arnas moste jag skriva en sak jag er slolt over.
Jag er starkare en vad jag trodde.
Inte underbart att kunna skriva det om sig sjelv?
Kenns som jag som person kan vara helt blank.
Utan kenslor eller nott, jag kan bara stenga av det jag kenner.
Som kan leda till negativitet..det kan vara bode posetiv och negativt...





Kommentarer
Postat av: mamma

Snääla allt löser sig nog med va du ska bli!!!ta det lugnt kom hem och red ut det istället då.



har du gjort om bloggsidan?

2010-02-28 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0