GRATTIS EMMA



Min syster har i dag blivigt lite eldre.
22 or gammal!
Grattis gammeltorsken!
Jag ska nog dra till och gora ett litet fint in legg..

Min syster och jag.
Vad har vi sega som Emma Svedberg.
Jo min tankar om min egen syster er monga.
Men det besta er vel att hon besitter monga egenskaper.
Dessa er det jag tenker po...

Styrka, en otroligt stark person. Hon tol det mesta och hennes psyke och hur tankegongarna gor.
So jag moste setta styrka som nummer 1.
Gledje, hon drar po smilebanden der det behoves, for hon er ingen fjortisskrattare.
Vuxenhet, klart jag tenker so eftersom hon er 2 or eldre en lillsyrran, so kommer man nog alltid kenna.
Visst kan man se barnet do och do, men oftast er det nog jag som tar den platsen.
Korekthet, er kanske monga venner som ockso tenker po. Det ska vara rett och rikigt.
Varfor gor denna dam rontgensjuksoterska? Ner vi redan har en fullbordad polis kvinna.
Vuxenhet och korrekthet gor nog lite i samma.
Kerlek, en sak vet jag som er fint med min syster, hon skulle alltid skydda mig.

Hon besitter mycket jag kan beroma.
Lite motsattsen till varann.
Emma har skinn po nesan.

Emma har oppererat blindtarmen. (hon har numera 3 err)
Emma har fott sytt i huvudet, for hon rammlade i voran bastu po Vilunda vegen 4.
Emma har forsokt att strypa mig ner vi var smo.
Emma var som liten vedligt tjurig och ville vara for sig sjelv.
Emma blev vedligt arg ner jag borjade i hennes basketlag.
Emma ser i bland ut som prinsessan Madeleine. (emma er snygg)
Emma gillar att testa nya saker (hon er modig)\
Emma er min syster.

Det jag vill sega er att jag saknar min syrra do och do.
Henne tenker jag po mest i familje skaran.

Jag hoppas du syster hade en toppen dag!
GRATTIS!





Kommentarer
Postat av: mamma

UJJJJJ va ska man säga Sandra, jo man ska vara ärlig och säga som det är glöm aldrig det!

Detta var banne mig så fint skrivet om din syster, så tårarna bara rinner nerför min kind! Du ser vilken STYRKA du har att kunna skriva, uttrycka dig i bild och ord, det står högt i kurs det med! Man får många minnen från förr när man läser detta Minnen som alltid lever kvar trots att familjen splittrades. Bra att du tänker mest på Emma i familjeskaran för vi andra är "vuxna" och ska kunna sköta oss själva....kul om 2 så olika systrar kan trivas med varandra genom hela livet =) =) kramar Mamma

2010-02-25 @ 08:01:30
Postat av: emma

sis, du är för go! :) jättefin skrivet! haha. LOVE!

2010-02-25 @ 09:43:01
Postat av: Stephanie Mirjanic

Grattis i efterskott till henne! :)

Jättefin blogg btw!

Din pappa sa åt mig att kolla din blogg, hehe, kolla gärna min också :)

2010-02-27 @ 15:12:48
URL: http://steffiez.blogg.se/
Postat av: Skrba!

Vad söööööööööööööööötttt! :)

2010-02-27 @ 21:33:57
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sandra så fint skrivet. jag hoppas att du har det bäst. Bästa bilden är ju på er med mössorna från USA. ha. PUSS

2010-02-28 @ 16:05:50
URL: http://yliharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0