blandade tankar

Just nu er allt som vanligt.
Allt er sig likt nestan lika likt do jag kom i Aug.
Samma aktiveteter och samma tider...

Det kenns som jag ska oka hema snart...
Mer en tiden har ju gott.

Syster och Pappa kommer i borjan av Juni.
So det blir dags for mig att planera allt. Boka och Fixa.
Jag kommer att ha semester do so jag vill vara borta from "hemmet" so mycket jag kan.

Po ett sett lengtar jag lite att komma hem.
Men jag har endo inte mycket att komma hem till.

Jag glommer att njuta...
I borjan glenste man och tenkte so mycket hur bra man har det som for tillbringa 1 or av sitt liv po en annan plats po jorden.
Men nu er ju allt en vardag so man tenker inte so...

Nu har jag en timme dotid Annika har sin balletclass och jag sitter er i rummet utanfor med alla kkvinnor med stora bilar haha

sdgn,
assssssffghj
jkjkiio
dfbvhj
r45ki
qaasqdf
annikaxcvbnm,kltq
Detta er resultat from min babe annika som nyss fyllde 5.
Hon kom och frogade nu ner jag satt och skrev in detta "Sandra can I please write something"


I mitt rum dags for utgong do mamma hade fixat mig fin i horet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0