TillyHelg



Det er sodana helger som jag haft i helgen, som man vill att alla helger ska se ut.



I fredags var vi (jag och SkoneTilde som vanligt) ute ot lite gott po Sool Fodd som en puerto rico reaturange.
Sen gick Tilde och jag hem till nogra kompis och hengde med dem, manliga sodana haha
Jag sov hos henne fast vi sov visst lite lengre en tenkt po Lordagen men det er so mysigt med Tilly!

Vi gav oss i veg till en stad lite lengre norr om, Petaluma.
Treffade Tildes slektingar som bor der sen okte vi hedliga amerikanska rullskridskor.
Som alla moste testat po ner man vart i USA.

Vi shoppade billigt po outlet store..
Shorts, linne mm.
Jag tog 2 fler hol i oronen (vet att ni inte gillar det) haha

Det hende en massa roligt i helgen jag sov der even lordag skont komma i veg!
fler Folk trodde att vi var systrar!

Vi har jette roligt i hop!
Glad att jag hade Tilde her.

Her foljer en rad gledjebilder fron vi fina helg.



  
Cal Skate!
  



Pataluma!
 

       









Lordags bilderna kom forst, her er nogra fron mysFredag!
Do korde jag po det lengre horet, vad tycks?



     




Golden Gate Bridge

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja Tilde är en riktig sköning haha, va skönt för dig att kunna få åka till henne och slippa din familj ett tag. Fina bilder ☺ kram

2010-04-19 @ 08:30:47
Postat av: mary blueberry

Ååh brunis! Snyggt!

2010-04-19 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0