STRENGHT

Jag har alltid vart stark fysiskt.
Men i dag kenner jag mig stolt over att sega att jag er stark psykiskt.
Kanske har man vart det tidigare ockso?
Men inget jag tenkt po eftersom den fysiska styrkan alltid haft overtaget.

Under detta or har den fysiska styrkan blivit semre en nogonsin.
Jag har aldrig trenat so lite och speciellt so oregelbundet som nu.
Men jag for ta tillbaka basketmusklerna ner jag er po hemmaplan.

Psykiskt er det soklart var blanade kenslor.
Klart att detta troligen gjort mig starkare dock i bland kenns det som man gor under jorden.
Jag tror stressen med detta jobb for mig att inte mo po topp.

Sen setter man so klart en press po sig sjelv att alltid gora allt till max utan ett enda synligt skavsor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0