Horkvelll



Har vart hemma hela veckan eftersom jag haft medicinen mot oronen.
So det vart en trokig vecka...

I fredags okte jag och Tilly till Sally beauty och kopte or?
Vad tycks egentligen?Vi kopte Paris Hilton hor, haha
Det fanns ekta menniskor hor men det kostade mycket och var inte rikigt vert det.

Vi fixade oss i bilen och po parkeringsplasten efter vi hade kopt det.
Klart det moste po direkt. Kan vara en kul grej i mellanot!

Vi var ute po Chesekake och ot, hade en wonderful servitor.
Jag var helt glad efterot. En fin kvell.
Sen okte vi till rainbowcafee och treffade fler aupairer.

Sen tog Chalire med oss po en rikigt ok tur i bilen.
"Tilly...om jag dor for ingen ha svart po mitt brollop"

 Horet er kopt.

 Aupair tjejer, Sverige och Tyskland.

  Chesekake, Myskvell.

  Ute po en bilsveng med Charlie voran ven.

 

<3




Kommentarer
Postat av: sara

läskigt att se dig med långt hår!

fast du är himla snygg :*

2010-04-11 @ 16:33:41
URL: http://cleavage.blogg.se/
Postat av: Linnea

skiiiiiiiiiiiiiit fint :D

2010-04-13 @ 08:46:17
URL: http://uatillusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0