ELIN

Jag hade tenkt mig att gora ett litet fint inlegg om en betydelsefull ven till mig.
Som nyligen fyllt hela 20 or!
GRATTIS!

Eller kanske jag till och med kan byta ut ven mot bestis. So kenner jag i dag.
Elin er an av min besta venner, det vet hon oscko.
Vi var so nera ner vi var smo, sen...kom vi ifron varann.
Rikiga venner hittar alltid rett igen?
So her stor vi i dag.

Elin och jag har kennt varann sen barnsben verkligen, so himmla lenge.
Jag har blivit inlost i hennes "garderob"
Vi hade en hemlig loda nergrevt
Jag gick in i hennes lekstuga i hemlighet
Vi lekte supergirls
Framforallt vi var en rikig duo po basketplanen (med mycket hjelp av alexandra mend)
Vi har klett ut oss, bygt kojor, brokat

I dag sitter jag po andra sidan jorden vem helsade po mig i November. Elin <3
Den resan och eventyren vi hade her kommer vi aldrig att glomma.
Ner jag hade kort runt hela San Francisicos flygplats 100 gonger om och tillslut fann henne.
Underbart! Vi okte till Los Angeles som er den besta resan jag gjort so lenge.

Du er stark.
Du er snygg.
Du er galen.
Du har ett fint hjerta.

Vi er vedligt olika tycker jag.
Andra venner kenner jag liksom mer olika men endo lika.
Men Elin kenner jag inte monga likheter med. Men det er vel derfor jag gillar henne so.

Elin du er en ven som jag aldrig kommer sleppa.
Hoppas du hade en fin 20 ors dag och en rikigt fest!

Jag elskar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

ohhhh va fint skrivet, man blir blöt i ögat ♥

2010-04-06 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0