att skriva

Jag har nog alltid haft en egen liten hemlighet for monga, for vissa.
Jag borjade skriva i 8 an eller 9 an ungfer jag minns att jag satt po en lektion vi kollade po filmen hundtricket.
Do skrev jag min forsta fina, kelsosama text...
Jag minns den i dag.

For jag for feedback som er posetiv, jette roligt.
Even fast jag inte rikigt vet vad det jag skriver kallas.

Jag tycker det er so roligt att beskriva.
Kenslan, intrycken, vad man ser...
Att bara fatta en penna och go in i sin egen verd.
Och det som bara du tenker po.

Jag skulle vilja samla allt jag skrivit och kanske non gong i tiden fo gora en bok.
Av kenslor genom tiderna...


Kommentarer
Postat av: Amanda

vulkan.se

där kan man göra sin egen bok. du betalar när den är kalar, det är ett grundpris på typ 50 kr, och de trycker allt efersom de får in beställningar.så om de bara "säljer" en till dig så går det jättebra. ett litet tips bara. :)

kram

2010-04-23 @ 09:27:48
URL: http://amadeuz.blogg.se/
Postat av: mamma

glad att höra att du har skrivklådan efter mig...kram

2010-04-23 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0