tisdag med fergning och skador.

Hejsan
Alla kera folk som er inne po min blogg. tack.

Johanna var hemma hos mig ner vi boda hade vora timmar off po dagen.
Do blev det horferging.

Johannas blev dock lite grott, sorry!
Mitt blev bra, fast inte jette storskillnad, ingen mork utvext lengre.
Tur att Johanna finns.


 Miss america

I dag var det en bra rett skon dag.
Min mamma po andra sidan jorden fyllde ,  grattis kvinna!
Fast jag er for trott her borta, vill ta min napar jemt och stendigt.



Fast 2 skador har skett, var lugna jag er ju som en man so jag tar det inte so hort, haha

Jag och barnen cyklade ner till bibloteket, ner vi kommer hem ska min hel borja bloda.
Cykel trampan korde in i mig!
Annika hjelpte mig med band aid och allt, mycket vikigt er det att plostra om.





Nyss hemkomen fron ennu en basker trening med alla men, inte so monga i kvell vi var 10.
Der for jag en rikigt stempel po smalbenet so hela skon systes i rott.
Fast det var nog egentligen jag som po nott sett felde killen so han fick trampa po mig, haha
Bode full som furor...





Jag svengde forbi Coldstone tog mig en nattglass, och satt, njot och funderade.
Nu er det segnen.

Love <3

(jagundrarvarallavennerersomskulledodaminblogg?)



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sandra man får tacka för att du ringde på riktigt, men vi har ju kontakt via skype nästan varje dag ju! V ju inte mycket att fylla värre blir det om 2 år men då är man inte hemma haha. Va synd att du blev skadad, men du är ju en tuff svedbergare bara att bita ihop som farsan brukar säga !! ha det gott kramiz

2009-09-16 @ 10:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0