Svenska sproket?

hejsan alla kera i kalla sverige
her borjar det lite kallare nu inga 40 grader lengre.
har faktiskt regnat 2 dagar.
men det er alltid skont for mig som blir som en gris.

nyss hem kommen fron min spanska lektion.
alla olika nationaliteter fick sega dagarna po sitt sprok.
tyska, afrikanska, vetnamisiska

ner jag skulle sega po svenska, gick det segt och trogt.
ner jag do kommer till lordag, seger jag saturday.!!!
mondag tisdag onsadag tordag fredag saturday sondag...
herrgud jag skrattade i hjel mig, fron ingenstans blev det eng.

MissAmerica




Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Alltså... jag måste bara fråga. Är du seriös i inlägget? För att på headern är det ren svenska och i inlägget är det... ja, jag vet inte hur man ska kalla det.. Absolut inte illa menat eller så!

2009-09-15 @ 07:28:28
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Emma

haha :) jag vet de kan bli sådär ibland. man kommer liksom inte på det svenska ordet först...så det blir en galen mix! SAKNAR DEJ!

2009-09-15 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0