SOL dag



Nu venner er funna och jag er overlycklig.
De faller mig verkligen i smaken och det var kerlek vid forsta ogonkastet.
Ryssland, Danmark, Australien och Tyskland.

I morrn ska vi treffas ut och eta!
Vill ni hora mer detalijer so er den der killen otrolig! haha

Fast monga av dem ska hem i dec, det er veldigt trokigt...



Jag och johanna ska borja leva rikigt lyxliv, tycker jag.
I dag tog vi taxi ner till ferjan fron stan som tar 10 min att go. haha

Jag blev i vanlig ordning som en rodgris, blunda och tenk po nott annat.


   Treffade nya svenska tjejer i dag, trevligt.





Tvo nya fantastiska tjejer, danmark och australien!
Loveit!

Kommentarer
Postat av: mary blueberry

fy 17 vad avis jag är!

2009-09-21 @ 08:03:22
Postat av: mamma

-Vi hoppas ni får det kanon i fortsättningen med!

2009-09-21 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0