Smile.



Smile, som uteliggaren sa ner jag gick gatan forbi.

Kommentarer
Postat av: mamma/kenneth

Ohhhhh vilken balblåsa va snygg den var!!!!

Passar bra till solbrännan...jättefin!

2009-09-29 @ 08:19:46
Postat av: Sofie

Hej! Jag håller på med ett projektarbete där jag ska göra en blogg om hur det är att åka till USA som bla au pair så jag tänkte om du kunde svara på några frågor. Du kan maila in svaren till [email protected] Det kan för övrigt andra au pairer som ser det här också göra om ni känner för det!



1. Vilken organisation åker du med?

2. Vad fick dig att välja den organisationen?

3. Skulle du rekommendera den till andra?

4. Positiva sidor

5. Negativa sidor

6. Övrigt



Har lagt till dig på länklistan också så from första november någon gång kommer du att hitta länklistan på sofiesusa.blogg.se



Tack på förhand!

2009-09-29 @ 10:02:24
Postat av: Emma

woooooho! you look greate!

2009-09-29 @ 11:27:36
Postat av: mary blueberry

Åh, så fin! Och kul att någon har hittat dig till ett skolarbete ;) KRAM!

2009-09-29 @ 12:04:57
Postat av: Ulle

Åhh vilken pingla!

2009-09-29 @ 22:26:46
Postat av: Johannastic

Åh sandra du är så himla vacker, du bara strålar lycka! Blir så glad när du lägger upp bilder för du ler alltid och är glad! Fabolous! Jadu angående mina ögonbryn, mina ögonbryn är sjukt ljusa så jag fyller enbar i dom, och jag försöker göra dom mer "kantiga" längst fram sen arbetar jag med en linje uppåt så dom inte blir raka, Antar att marilyns ögonbryn är var jag fått min inspiration ifrån!



Kram

2009-10-05 @ 17:12:13
URL: http://johannastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0