Min onskelista

Detta er lite onskningar som man gjort och ska gora i mitt or i USA!



-Baseboll match
-Amerikanskfotboll match
   (tvo sporter man moset ta upplevt i detta land)

-Go po lombard street (har bara okt der)

-Bada i havet (doppat torna gills inte?)

-Go over hela golden gate (okt bil over, och gott halva)

-LA (blir tillsammans med Elin <3)

-Las vegas (kommer nog inte dit, best vara 21)

-Hawai (vill oka dit sista monaden men det vill inte madde och jonas)

-Roadtrip (moste upplevas, men det blir flyg for mig och elin till LA)

-Se kendisar (tror jag sett en, den elaka tjejen i filmen Tretton)



Otroligt mycket mera.
Livet er fantastiskt.



Kommentarer
Postat av: mary blueberry

varför har du inte badat i havet än? :o

2009-09-15 @ 13:11:49
Postat av: mamma

Ja roadtrip gjorde man ju med Emma till south carolina det vore nått att göra i Califonien med ???kramiz mamma

2009-09-15 @ 18:36:28
Postat av: Elin the pussy

Min önskelista när jag kommer till dig är: Gå över hela golden gate, bada i havet, åka till LA, se en hockeymatch, en basketmatch och kolla in massa kändisar. Håller du med om allt? :) pussss

2009-09-17 @ 10:31:01
URL: http://fuck.with.me.now

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0