Madde och jag

Madde och jag treffades som vanligt i San francisco denna helg.
Vi mos tillsammans, ot mat, kollade po galna folk, shoppade mm.

Sen fick Madde komma och se norr om SF, der jag bor och helsa po.

Vi snyggaste till oss som aldrig forr, okte till Chesekake factory for fin middag.

Sen kollade vi po non hel tokig film som jag hade hemma, skratten var hoga.
Vi satt i kellaren eftersom alla i min familj sover tidigt.
Vi sov i gestrummet i hop i kellaren, och jag aldrig sovigt bettre.

Madde, hjerta
Lengtar att oka och gora Goteborg osekert!



 Po ferjan hem fron SF



     Hollywood fruar, haha

Kommentarer
Postat av: kenneth

-hej vilka snygga skor du hade .....bra smak!

2009-09-16 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0