"Lyxfruar"



Johanna och jag var Verldsvackrast i vora 38 kronors blosor ;)

Kommentarer
Postat av: Skrba!

Snygga!

Synd att du inte kunde stanna längre på msn igår. Efter min tenta hjälper jag dej med din bloggdesign! Puss!

2009-09-30 @ 14:37:56
URL: http://divljakupina.blogg.se/
Postat av: mamma

Fasiken va snygga ni var, sandra köp en reaklänning till mig med !!! lägg den på lager tills jag kommer storleken passar samma som din?! bara att den är lite långre .......(du kanske inte kan få tag i nån mer men hade varit kul) ifall man någonsin kommer på en sådan fin festlighet! bröllop kanske!

2009-09-30 @ 17:42:04
Postat av: emma

ujuj, vilka snyggingar ni är! vilket kap med, helt otroligt. på TJ maxx?

2009-09-30 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0